Wednesday, January 7, 2009

Bioetifoel

Don´t you just love onze nieuwe lamp??
Gekocht in Utrecht. Me is heppie.
Lampen zijn moeilijk. We zijn al heel lang op zoek. En nu hebben we al twee mooie lampen:
een boven de tafel en een op de piano.

1 comment:

Anonymous said...

I do love your nieuwe lamp!!
Naaaaaais. En ik vind je huis leuk. Die eerste foto is uiterst nice. Je stoelen zijn ook nog steeds leuk. Hm. (Als je ergens een keer zo'n stoel ziet in een kringloop ofzo moet je mij maar roepen, ja? Grijns.) Daaaaag!