Ik brei sokken! Gewone geitensokken. Die ene zit in ieder geval heerlijk warm. Als het meezit is de linker sok ook nog voor het eind van de winter klaar.
M´n voeten zien er trouwens wel raar uit op de foto, maar dat komt door de hoek waarin ´ie gemaakt is. Ik zeg het er maar even bij. De batterijen van het fototoestel zijn al weer op, dus helaas zit een nieuwe foto maken er even niet in. Pity. ´k Was net zo blij dat ik weer foto´s kon maken zonder beestjes. Het ziet er naar uit dat ze allemaal dood dan wel verdwenen zijn. Lang leve de diepvries!
3 comments:
Hippe sokken!!
Ik wil nog een keer ook zelf sokken gaan breien. En dan het liefst kniekousen met rood en geel en blauw en groen en roze en oranje en figuurtjes of randjes erin.
Ik denk dat ik dan wel even moet oefenen eerst. Grijns. Maar goed.
Ik vind je vorige blog trouwens ook uiterst nice. Jacqueline van der Waals, dat is die madame die ook dat lied heeft geschreven dat we op de basisschool leerden. Vaste Rots van mijn behoud, geloof ik. Weetjewel? Hm. Dat bedacht ik. Die zag ik namelijk gisteren in mijn poƫzieanalyseboek staan.
Nu ga ik weer, papa en ik eten patat want mama is er niet. Grijns. Daaaag!
PS have a nice dee men!
Toevallig van de week ook mijn sokkenpakketje uit de kast gevist. Heerlijk voor in de trein. Ben net even verder dan jij: eentje af en de tweede bijna bij de teen. Van meerkleurige wol. Dat vrolijkt me wat op in deze donkere dagen.
Ik wens je een goed uiteinde en een mooi begin van 2009
Post a Comment