Tuesday, June 17, 2008

Studeren in de zon is heerlijk. Ook al is het te bestuderen boek SAAI. En ook al galmt Eros Ramazzotti samen met Tina Turner door de straten en fluiten de stratenmakers heerlijk vals mee. Tenminste, ik denk dat het stratenmakers zijn, zo aan de geluiden te horen. Ben nog niet nieuwsgierig om de hoek van de tuin gaan kijken.
Maar de zon is heerlijk en de bloemen zijn mooi. Bovenstaande geranium (officieel 'pelargonium', heb ik geleerd) is een van m'n favorieten. Ik kreeg 'm terwijl er amper blad aan zat en nu zit 'ie al vol knoppen! Geweldig toch? Het is echt verbijsterend mooi om al die blaadjes tevoorschijn te zien komen.

1 comment:

Anonymous said...

reactie! hum. ik hou wel van kleinschalige omkooppraktijken...

tot vanavond!