
Vandaag is tot nu toe een heerlijke dag. De zon schijnt, zuster & zoon (
deze) kwamen vanmorgen op visite, B. kwam onverwacht tussen afspraken door thuis koffie drinken en ik ga vanavond een heerlijk (zo het lijkt)
recept uitproberen. Geniet van je dag! Ga ik ook verder doen.
Edit: zie ook
hier over onze heerlijke morgen.
1 comment:
Ik vond het ook een wonderschone dag!!!! Voor herhaling vatbaar!
Post a Comment