Wednesday, May 14, 2008

Hartelijk dank!

Ouders verdienen ook wel eens een complimentje. Schoonouders ook, maar in dit geval gaat het over mijn ouders. Die dan wel weer de schoonouders van B. zijn. Hm.
Maar goed, ouders zijn dus geweldig. Soms komen ze op visite en als ze dan weer weg gaan staan er aronskelken in je huiskamer, is de dakgoot schoon, is de was gevouwen, het buxusheggetje geknipt, ben je weer bijgekletst, is het gat in de vloer dicht und so weiter. En het was reuze gezellig. Hm. Ouders zijn geweldig.


2 comments:

nadine said...

Ouders zijn geweldig, ja.

Het is wel een beetje saai dat ik steeds "ja, inderdaad" op jouw blogs zeg, grijns.

Anonymous said...

Ja, inderdaad, Nadine!