Maar goed, ouders zijn dus geweldig. Soms komen ze op visite en als ze dan weer weg gaan staan er aronskelken in je huiskamer, is de dakgoot schoon, is de was gevouwen, het buxusheggetje geknipt, ben je weer bijgekletst, is het gat in de vloer dicht und so weiter. En het was reuze gezellig. Hm. Ouders zijn geweldig.
2 comments:
Ouders zijn geweldig, ja.
Het is wel een beetje saai dat ik steeds "ja, inderdaad" op jouw blogs zeg, grijns.
Ja, inderdaad, Nadine!
Post a Comment