B. is vissen in de Waal. Of in de Maas. Hm. B. is in ieder geval vissen ergens in een grote rivier. Ondertussen ben ik gewapend met een snoeischaar de tuin in gegaan om lavendel te snoeien. Omdat het zo geweldig leuk was, ben ik meteen een aantal andere planten en struiken te lijf gegaan. Nu zit de kliko vol. Pity. Snoeien is een aangename bezigheid.
Zien jullie die pootjes en dat stukje lijf op bovenstaande foto? Die behoren toe aan een kikker. Of aan een pad. Ik kan het verschil nooit zo goed zien. Maar goed, ik kwam het beest tegen toen ik zijn (of haar) schuilplaats zomaar opeens bloot legde. Mooi. Het beest bedoel ik. Vraag me af wat ´ie in onze tuin zoekt, zo ver bij het water vandaan.
4 comments:
Ik denk dat het een verdwaalde prins is.
Misschien zoekt hij water.
Hoe ken jij Ali B.?
I still like your blog a lot, sista!
En kikkers zijn hip, vooral kleintjes. Grijns.
hoezo zou ik ali b. kennen? ken ´m niet.
Post a Comment