Friday, January 11, 2008

Roan Gerard

Gisteravond geboren om 22.38 uur! De eerste zoon van mijn zuster en zwager.


2 comments:

Unknown said...

Ja, Rianne jij ook van harte gefeliciteerd met je 'tante' zegger, ik vind wel dat je Roan met u moet aanspreken!

Anonymous said...

Blog es?