Thursday, January 10, 2008

Vaatdoeken

Ooit, lang geleden, heb ik een keer gemeld dat ik ouderwets bezig was met het breien van een vaatdoek. Inmiddels staat nummer drie op de pennen. Van de twee bovenstaande heb ik gisteren eindelijk de laatste draadjes afgekant. Daar lagen ze al maanden op te wachten.
Ik ben best trots op het resultaat moet ik zeggen.

1 comment:

Anonymous said...

Naaislie naaislie!