Wednesday, October 24, 2007

Nice things


Redenen voor mijn bloghiaten:

a) B. en ik hebben een huis gekocht! Zie boven. Het middelste van de drie. 30 november hopen we de sleutel te krijgen.

b) 31 januari 2008. Dat is onze trouwdatum. Van B. en mij bedoel ik. Yahoooo!!!

Ben dus drukker geweest met andere dingen dan bloggen. Gewoon niet eens aan gedacht. Ook geen inspiratie. Vandaar. En zoals altijd neem ik me voor dat het vanaf nu anders wordt :).

1 comment:

Anonymous said...

Stil maar, ik vind deze blog leuker dan die van Gerwald.