Friday, March 4, 2011

Verjaardag

Stapel taarten bakken.
Vergeten boodschappen doen.
Strijken!
Blenders, m'n goeie rok moet nog gewassen.
Waaah, de kachel gaat uit.
"Frederick, as is bah".
En die ananas begint verdacht zoet te ruiken.
(doet ie op zich al een paar dagen, maar daar ga ik aan voorbij)
Hm.
We genieten :)



1 comment:

Nadine said...

Grijns. De taarten waren lekker :)