Geweldig! heb ik de boom tenminste niet voor niets gesnoeid!
Grijns. Juist wel, meneer BB, want als je F. had losgelaten had hij het wel voor je gedaan :)Nice enniewees!
Post a Comment
2 comments:
Geweldig! heb ik de boom tenminste niet voor niets gesnoeid!
Grijns. Juist wel, meneer BB, want als je F. had losgelaten had hij het wel voor je gedaan :)
Nice enniewees!
Post a Comment