Friday, December 3, 2010

Trots!

Sinds gisteren gaat Frederick staan! Helemaal zelf!
Ben zo trots dat ik de hele dag loop te grijnzen en het de hele halve wereld rond bazuin. Zijn alle moeders zo erg?

Het is echt geweldig. Je kunt FJ niet leren te gaan staan, hij moet het zelf doen. En dan opeens: boem! doet ´ie het nog ook. Ik denk dat die krantenbak ook best veel aantrekkingskracht uitoefende. En uitoefent. Hm.
Die doos staat inmiddels ergens anders :)

3 comments:

Nadine said...

Lofly!

Annemieke said...

NICE!

Xandra said...

Ja dat is zo fijn aan mama zijn!!! Enneh...leuke doos om in je kamer te laten staan! Koop zo'n doos voor zn speelgoed oid.