Friday, October 8, 2010

Daddy-Long-Legs

door Jean Webster.
Voor het eerst verschenen in 1912.
Geweldig boek!
Heb het in m´n boekenkast staan en ga het nog maar eens een keer lezen. Voor de derde (of vierde?) keer.
Las er vandaag over, op de blog van Booksnob. Zie hier. Maar vandaar dat ik er aan dacht.
Het boek is zelfs in het geheel te lezen via Google Books. Maar daar ga ik niet naar linken. Boeken zijn boeken. Punt. Moet je vast kunnen houden. En ook al geef ik toe dat Google Books af en toe handig is, ik hou er niet van. Irrationeel, ik weet het. Nou en?
Right. Nu ga ik m´n kopje thee drinken. Samen met echtgenoot.
Terwijl zoonlief zit te kraaien en aan z´n oorlel trekt.

No comments: