Thursday, August 12, 2010

Blij

Het ruikt in de keuken naar verse koffie en pas gebakken appeltaart!
Ik sta in feite bijna te trillen op m´n benen, maar het geeft me ook ongelooflijk veel energie.
Zelf weer eten koken en zelfs een taart bakken!
Ik heb het in geen maanden gedaan, maar ik kan het weer!
God is groot!

Dat waren veel uitroeptekens, maar zo voel ik me op dit moment ook zo ongeveer: een groot uitroepteken.
Voelt best goed.

1 comment:

xandra said...

Respect voor mijn grote zus!!!!!!!!!!!!!!!!