Thursday, June 10, 2010

Zij blogt...

...over mijn huis.
Zie hier.

1 comment:

Eduard Riezebos said...

misschien is het leuk wat foto's van jullie huisje (binnen) te plaatsen op www.kijkse.nl

Leuke site voor leuke ideeën van kennissen van mij.