Friday, May 14, 2010

Smokkelwaar

Nu ik moeder ben, kom ik er achter dat ik nog héél veel moet leren.
Bijvoorbeeld dat ik, als we op ´visite´ zijn, de maxi cosi van mijn zoon moet controleren op smokkelwaar voordat we weer naar huis gaan.
Het is heerlijk rustig hier in huis. Frederick ligt te slapen, Bart is zich aan het voorbereiden op een viswedstrijd en ik zit lekker te lezen. Heerlijk, zulke middagen.

2 comments:

Gerwald said...

Mooie foto.

Xandra said...

En nu staan ze weer hier op tafel..
Roan zei toen hij ze weer zag: samen delen!
En, komt er nog een foto van Frederick in zn jurk? Ben ik wel benieuwd naar!