Saturday, April 10, 2010

Zaterdagavond...

Viskist opruimen.

1 comment:

Grote Broer said...

Mooie foto. Spijtig te moeten waarnemen dat jullie zoon op een totaal onverantwoorde leeftijd al geconfronteerd wordt met de verderfelijke inhoud van een viskoffer.