Genieten van de avondzon:

Maar Wales zou Wales niet zijn als we ook af en toe dit kregen:

Technisch gezien is deze laatste foto niet in Wales gemaakt, maar in Kent. Op de terugweg naar Dover. Maar deze foto illustreert de paar regenachtige dagen beter. Klik maar op de foto, dan zie je allemaal streepjes, dat is de regen :).
1 comment:
respect man
Grijns.
Nice pictures, i like them
Ik heb 2 nieuwe meisjesboeken! (en nog 1 die ik al had maar die was van mama en deze voorkant was hipper en bladiebla en ik had deel twee en die was hetzelfde soort voorkant dus.) Beiden van Freddy Hagers. En "De Roode Pimpernel", eentje uit 1920 joepij. En een S. Carmiggeltboek. En twee erg oude meisjesboeken, nog heel goed eruitziend. "Ena op vacantie", en "Riekje Roodmuts". Grijns. Laatste is voor 8-12jr maar hij was nog hartstikke mooi en cool enzo dus i took it. En 2 lp's, eentje van Mahalia Jackson en eentje van the BeeGees.
En oja, "Hoe en Wat: Zweeds" uit de jaren 60/70 ofzo, een handboekje voor als je op vakantie bent en je wilt weten hoe je iets in het zweeds zegt, grijns.
En Rijk nog 3 boeken en 2 LP's.
Voor de som van EUR 8.80 totaal - joepie! :D
daaaaaaaaaag
Post a Comment