Geen idee waarom ik overal koffie op de foto zet. ´k Hou van koffie drinken. Dat zal het zijn. Ofzo. Hm. Er zal vast een of andere psychologische verklaring voor zijn. Vast.
In ons appartement: koffie zetten op de ouderwetse manier. Bij Picton Castle, Pembrokeshire, Wales. Die taart was heerlijk.
2 comments:
I zink you make nice pictures.
Ik heb daar een heleboel verklaringen voor, als je wilt.
Post a Comment