Tuesday, July 1, 2008

"High on Jesus"

Zag deze documentaire en bedacht dat ik een voorbeeld kan nemen aan deze man. Aan zijn levenshouding, bedoel ik. Inspirerend. Mooie documentaire trouwens.

2 comments:

Anonymous said...

Neem maar geen voorbeeld aan hem. Is tamelijk zwaar, zo'n kruis. Vreemde gewoonte. Edoch, beter dat dan verslaafd zijn aan drugs en heroïne.

Anonymous said...

Ik vind het een mooie documentaire. Enorm hip. Idd, men kan een voorbeeld aan hem nemen. Daag!