
Gisteren kreeg ik een geweldig mooie orchidee van m´n zuster X. Omdat daar toch alles dood ging. Hm. Dit exemplaar ziet er nog hartstikke levend uit, moet ik zeggen.
Hier alvast als dank een foto van je favoriete bloemen (zijn ze dat nog steeds??). Pity dat je ze niet naast je strijkbout op tafel kunt zetten.
4 comments:
Zijn ze nog steeds ja, ik kom er wel eentje stiekem pikken.... Staan er mooi bij. Klinkt mysterieus hoor, 'X'..... Ik hoop dat die vervelende orchidee bij jullie tot volle bloei komt, dan geef ik mijn strijkbout nog een beetje water....
GRIJNS
i like my sisters
Nice flowertjes!
hallo!
Post a Comment