Iets om over na te denken. Ik vraag me af wat niet-christenen hier van denken. Als christen ben ik gewend om dergelijke standpunten te horen en voor het overgrote deel onderschrijf ik ze ook. Waarschijnlijk ben ik een van de weinige 24-jarige studentes die zo denkt :).
edit: Het is trouwens de trailer van een documentaire getiteld
The Monstrous Regiment of Women, gemaakt door
the Gunn Brothers. Mij voorheen ook onbekend, moet ik zeggen.
No comments:
Post a Comment