Monday, August 20, 2007

Back again


Vakantie was geweldig! Ook al kon ik niet veel wandelen zoals het plan was. Maar m´n voet doet ´t gelukkig al weer een stuk beter en vandaag heb ik voor het eerst weer gewerkt! Was ook weer leuk.

1 comment:

Anonymous said...

mmm. veelzeggend verslag over je vakantie. Mooie foto! komen er meer fotos digitaal? ben benieuwd!