Vakantie was geweldig! Ook al kon ik niet veel wandelen zoals het plan was. Maar m´n voet doet ´t gelukkig al weer een stuk beter en vandaag heb ik voor het eerst weer gewerkt! Was ook weer leuk.
1 comment:
Anonymous
said...
mmm. veelzeggend verslag over je vakantie. Mooie foto! komen er meer fotos digitaal? ben benieuwd!
1 comment:
mmm. veelzeggend verslag over je vakantie. Mooie foto! komen er meer fotos digitaal? ben benieuwd!
Post a Comment