Ok, ik geef het toe: het is een tijd geleden. Oh well. Ben druk geweest enzo. Blablabla. Ben geld aan het verdienen door het schoonmaken van bedrijven en dergelijke. Bevalt me wel. Tegen de tijd dat ik het echt zat ben mag ik weer studeren.
Ben nu boeken aan het verzamelen om tijdens m´n vakantie te gaan lezen. Las zojuist dit stukje op een mij tot nu toe onbekende blog. Enorm grappig en het deed mij besluiten om The Railway Children van Edith Nesbit op te gaan zoeken en te gaan lezen. Het staat ook in zijn geheel op internet, maar er gaat niets boven een echt boek. En we nemen géén computer mee op vakantie. Heerlijk. Rust.
1 comment:
Wiehoe! Lets go to the boekenmarktje next wednesday.
Post a Comment