Afgelopen vrijdag heb ik samen met B. voor toerist gespeeld. Op de plaats waar dat het beste kan in Nederland: Amsterdam. Nadat we natuurlijk even gewinkeld hebben. Hm. Ik MOEST bij Noa Noa naar binnen en heb er ook een heerlijke jurk gekocht. We hebben onze vingers opgegeten bij handgemaakte friet uit een puntzak, van de zon genoten, gevels bekeken,
Een rondvaart gemaakt
terwijl we een blikje cola deelden,


de Westertoren gezien (en even later de rijen en rijen mensen voor het Anne Frank - huis),

We hebben koffie gedronken aan het Rembrandtplein, waar we nog nooit waren geweest en wat we per toeval ontdekten. Lasagne gegeten in een donkere pizzaria, om halverwege de avond weer op de trein te stappen. Het was een heerlijke dag!


1 comment:
Nice pictures!!
Ik vind ze hip.
Oh ja.
You Are Só Tagged.
Kijk even op nadine13.web-log.nl voor meer uitleg. Je bent bijna verplicht, durf ik wel te zeggen. Mwoehaha.
Post a Comment